dijous, 13 de febrer del 2014

Records


El moment que més em va agradar va ser en el viatge a Barcelona, que molt bé m’ho vaig passar.
El dia que més em va agradar va ser quan vaig tornar a veure als meus companys al setembre.
Les hores que més em van agradar van ser quan vaig passejar amb les meues gosses.
Els minuts que més em van agradar van ser quan tota la meua família i jo, destapavem els regals.
Els segons que més em van agradar van ser quan vaig començar a escriure aquest microrelat.
Les mil·lèsimes de segon que més em van agradar, han sigut tota la meua vida i tot el que he viscut.
Elena Reig Moncho 1r ESO B

9 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Francesc ha dit...

montse has eliminat cinc comentaris ajajj

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.